Veelgestelde vragen

Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen.

  • Woningruil

    Als je van woning wilt ruilen moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. Allereerst moet je hiervoor een aanvraag doen bij ons. Het aanvraagformulier kun je op onze website invullen en versturen We controleren uw volledige aanvraag op de volgende punten: Ingeschreven als woningzoekende. U en uw ruilpartner dienen geregistreerd te zijn als woningzoekende bij http://www.zuidwestwonen.nl Gezinssamenstelling. Deze […]

    Verder lezen
  • Mijn stroom is uitgevallen wat moet ik doen?

    Voor een probleem met uw aardlekschakelaar dient u een stekkerproef uit te voeren. Zo kunt u uitsluiten dat de oorzaak van de stroomstoring een van uw apparaten zit en de reparatiekosten bij u in rekening gebracht worden. Volg onderstaande stappen als u een stekkerproef wilt uitvoeren:Schakel de aardlekschakelaar uit of schakel alle groepen in uw […]

    Verder lezen
  • Ik heb klachten over mijn buren. Wat moet ik doen?

    We gaan ervan uit dat onze huurders rekening met elkaar houden. Toch kan het gebeuren dat u overlast ondervindt van buurtbewoners. Bij burenoverlast lost een goed gesprek tussen beide partijen vaak veel op. Mocht u er samen niet uitkomen en de overlast blijft aanhouden, dan horen wij graag van u. Samen gaan we op zoek […]

    Verder lezen
  • Als ik huur bij Stadlander, is mijn inboedel dan ook verzekerd?

    Nee. U moet altijd zelf uw inboedel (uw persoonlijke spulletjes) verzekeren! Is er schade? Dien deze zelf in bij uw eigen verzekering. Stadlander heeft uw woning tegen brand- en stormschade verzekerd via een opstalverzekering. Als er schade aan uw woning ontstaat, bijvoorbeeld bij brand of wateroverlast, dient Stadlander deze bij haar eigen verzekering in. Daar […]

    Verder lezen
Lees voor