Veelgestelde vragen

Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen.

  • Hoe vraag ik een extra sleutel, tag of afstandsbediening aan?

    U kunt via MijnStadlander een extra sleutel, tag of afstandsbediening aanvragen. Sleutels die niet gecertificeerd zijn, kunt u zelf bij laten maken. Indien u geen gebruik maakt van MijnStadlander moet u het geld zelf overmaken op rekeningnummer van Stadlander NL08INGB0655511423 met vermelding bijbestellen tag of sleutel en uw adres! U mag ook langskomen op ons […]

    Verder lezen
  • Hoe vraag ik het Slim Slot aan?

    U kunt via uw Mijn Stadlander account een aanvraag indienen voor het Slim Slot. Vaak is plaatsing van het Slim Slot  mogelijk. Soms is een inspectie nodig om te kunnen bepalen of Slim Toegang in uw woning mogelijk is of moet een inspectie uitwijzen of er aanvullende werkzaamheden uitgevoerd moeten worden (bijvoorbeeld aanbrengen van een […]

    Verder lezen
  • Ik wil dat mijn partner medehuurder van de woning wordt, wat moet ik doen?

    Verder lezen
  • Ik heb een huurachterstand, kan ik hiervoor een betalingsregeling treffen?

    Als u een huurachterstand heeft is het in sommige gevallen mogelijk hiervoor een betalingsregeling af te sluiten. Log in op uw MijnStadlander account. Onder het kopje “Financiën” kunt u een voorstel voor een betalingsregeling indienen. Dit voorstel wordt beoordeeld door onze afdeling Incasso en u wordt over de uitkomst geïnformeerd. U kunt ook telefonisch contact […]

    Verder lezen
  • Ik heb schimmel in mijn woning, wat nu?

    Heeft u last van schimmel in huis? U kunt hiervoor een reparatieverzoek indienen, maar schimmel is niet altijd het gevolg van de bouwkundige staat van de woning. Wij adviseren huurders daarom altijd eerst de volgende maatregelen te treffen: – bij het koken altijd de afzuigkap aan te zetten – de ventilator aan te zetten of […]

    Verder lezen
Lees voor