Veelgestelde vragen

Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen.

  • Kan ik energiebesparende maatregelen aanvragen?

    Ja en Nee. – Zonnepanelen kunt u wél aanvragen. Dat doet u via uw eigen Mijn Stadlander-pagina. – Energiebesparende maatregelen* kunt u niet aanvragen Deze worden alleen uitgevoerd bij meerdere woningen tegelijk, bij groot of planmatig onderhoud. Wanneer uw woning voor projectmatig onderhoud in aanmerking komt, wordt beoordeeld of er ook energiebesparende werkzaamheden worden uitgevoerd. […]

    Verder lezen
  • Moet ik mijn zonnepanelen onderhouden?

    Voor de beste werking van de zonnecellen moeten de zonnepanelen schoon zijn. Omdat de panelen altijd schuin geplaatst worden (ook op een plat dak) spoelt het vuil er bij een regenbui gewoon af! Stadlander heeft ervoor gekozen géén onderhoudswerkzaamheden, zoals het reinigen van zonnepanelen, op te nemen in het tarief van de huurverhoging. Zo kunnen […]

    Verder lezen
  • Mijn zonnepanelen werken niet goed

    U kunt hiervoor een reparatieverzoek indienen via uw MijnStadlander-pagina of bel binnen kantoortijden met ons Klanthuis. Zoektermen: storing, zonnepanelen, reparatie, reparatieverzoek

    Verder lezen
  • Mijn rookmelder blijft piepen, wat moet ik doen?

    Gaat de rookmelder af? Controleer dan altijd eerst of er iets aan de hand is! ‍Maar soms kan een rookmelder alarm geven terwijl er geen brand is. ‍Dat kan een spontaan alarm zijn, dat vanzelf stopt na 5 tot 20 seconden. Het is meestal een teken dat de rookmelder vervuild is. Maak de melder in […]

    Verder lezen
  • Wat moet ik doen bij een verstopping?

    U kunt een verstopping bij ons melden via de het reparatieformulier op onze website of via uw MijnStadlander-account. U mag ook tijdens kantoortijden bellen met ons Klanthuis, wij verbinden u direct door met onze rioolservice. Zoektermen: verstopping, riool, stank, toilet, dakgoot, put, putje, balkon, gootsteen, wasbak, loopt over, langzaam weg, blijft staan

    Verder lezen
Lees voor