Veelgestelde vragen

Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen.

  • Hoe vraag ik een extra sleutel, tag of afstandsbediening aan?

    Zoektermen: sleutel, tag, afstandsbediening, afstandbediening, slim, slot, kwijt, aanvragen, bestellen, betalen, sleutels, druppel, toegang, extra

    Verder lezen
  • Hoe vraag ik het Slim Slot aan?

    U kunt via uw Mijn Stadlander account een aanvraag indienen voor het Slim Slot. Vaak is plaatsing van het Slim Slot  mogelijk. Soms is een inspectie nodig om te kunnen bepalen of Slim Toegang in uw woning mogelijk is of moet een inspectie uitwijzen of er aanvullende werkzaamheden uitgevoerd moeten worden (bijvoorbeeld aanbrengen van een […]

    Verder lezen
  • Ik wil dat mijn partner medehuurder van de woning wordt, wat moet ik doen?

    Verder lezen
  • Ik heb een huurachterstand, kan ik hiervoor een betalingsregeling treffen?

    Als u een huurachterstand heeft is het in sommige gevallen mogelijk hiervoor een betalingsregeling af te sluiten. Log in op uw MijnStadlander account. Onder het kopje “Financiën” kunt u een voorstel voor een betalingsregeling indienen. Dit voorstel wordt beoordeeld door onze afdeling Incasso en u wordt over de uitkomst geïnformeerd. U kunt ook telefonisch contact […]

    Verder lezen
  • Ik heb schimmel in mijn woning, wat nu?

    Heeft u last van schimmel in huis? Dan is het te vochtig in uw woning. U kunt hiervoor een reparatieverzoek indienen, maar vocht en schimmel komen niet altijd door de bouwkundige staat van de woning. U kunt zelf ook veel doen. Bij ernstige vochtproblemen kunt u last krijgen van schimmel op de muren. Ook kunnen […]

    Verder lezen
Lees voor