Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen.
-
Als ik huur bij Stadlander, is mijn inboedel dan ook verzekerd?
Verder lezenNee. U moet altijd zelf uw inboedel (uw persoonlijke spulletjes) verzekeren! Is er schade? Dien deze zelf in bij uw eigen verzekering. Stadlander heeft uw woning tegen brand- en stormschade verzekerd via een opstalverzekering. Als er schade aan uw woning ontstaat, bijvoorbeeld bij brand of wateroverlast, dient Stadlander deze bij haar eigen verzekering in. Daar […]
-
De schoonmaker is langs geweest maar het werk is niet goed uitgevoerd
Verder lezenDe schoonmaak van algemene ruimtes wordt bij de meeste wooncomplexen in opdracht van Stadlander uitgevoerd. Als u klachten hierover heeft, neemt u dan gerust contact met ons op. Zoektermen: schoonmaken schoonmaker trappen galerij hal vies klacht
-
De glazenwasser is langs geweest maar het werk is niet goed uitgevoerd.
Verder lezenDe schoonmaak van algemene ruimtes wordt bij de meeste wooncomplexen in opdracht van Stadlander uitgevoerd. Als u klachten hierover heeft, neemt u dan gerust contact met ons op. Zoektermen: glas schoonmaak galerij balkon glazenwasser vies flat
-
Ik wil graag een andere badkamer. Hoe vraag ik die aan?
Verder lezenWilt u een nieuwe badkamer? U kunt hiervoor een reparatieverzoek indienen. Onze aannemer komt dan langs om uw badkamer te beoordelen. Of een volledige of gedeeltelijke renovatie wordt uitgevoerd is afhankelijk van: -De ouderdom van uw badkamer-De technische staat van uw badkamerLet op! Woont u minder dan twee jaar in uw woning? Dan zullen wij […]
-
Ik wil graag een andere keuken. Hoe vraag ik die aan?
Verder lezenWilt u een nieuwe keuken? U kunt hiervoor een reparatieverzoek indienen. Dat kan via Mijn Stadlander of bel ons Klanthuis: telefoonnummer 088 – 562 6000. Onze aannemer komt dan langs om uw keuken te beoordelen. Of een volledige of gedeeltelijke renovatie wordt uitgevoerd is afhankelijk van: -De ouderdom van uw keuken-De technische staat van uw […]