Veelgestelde vragen

Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen.

  • Door toedoen van de vorige bewoner is het gas afgesloten, wat moet ik doen?

    Wij raden u aan zo spoedig mogelijk een reparatieverzoek in te dienen. Wij schakelen zo spoedig mogelijk een installateur in. Zoektermen: gas afgesloten repararen aansluiten afsluiten

    Verder lezen
  • Mijn verwarming doet het niet, wat moet ik doen?

    U kunt hiervoor direct contact opnemen met het installatiebedrijf. Dit nummer vindt u op de ketel of in uw meterkast. U mag natuurlijk ook contact opnemen met Stadlander, wij verbinden u door met de juiste installateur. Zoektermen: verwarming, cv, vloerverwarming, installateur reparatie reparatieverzoek meterkast ketel

    Verder lezen
  • Ik wil een reparatieverzoek indienen buiten kantoortijd, wat kan ik doen?

    Heeft u een spoedmelding (zoals een lekkage of stroomstoring) neem dan direct telefonisch contact met ons op. Buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld met onze meldkamer. Heeft u een regulier reparatieverzoek? U kunt deze 24/7 melden via onze website. Zoektermen: reparatieverzoek reparatie spoed spoedmelding lekkage stroomstoring telefoon website meldkamer

    Verder lezen
  • Er staat water in de kruipruimte. Wat nu?

    Als het de laatste tijd veel heeft geregend kan het grondwater omhoog komen. Het water zakt als het goed is vanzelf weer terug. Heeft het niet geregend, dan lekt de watermeter misschien. Als het ‘voor’ de meter lekt (vanaf de voordeur tot de meter), dan moet u contact opnemen met uw waterleverancier. Zit de lekkage […]

    Verder lezen
  • Ik heb een klacht over Stadlander, hoe kan ik deze melden?

    We doen ons uiterste best om goede service te verlenen. Dit mag u niet alleen van ons maar ook van de bedrijven waar wij mee samenwerken verwachten. Toch kan het gebeuren dat er onverhoopt iets verkeerd loopt of dat u niet tevreden bent. Als dat het geval is, meld het ons via het klachtenformulier. Samen […]

    Verder lezen
Lees voor