Veelgestelde vragen

Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen.

  • Er staat water in de kruipruimte. Wat nu?

    Als het de laatste tijd veel heeft geregend kan het grondwater omhoog komen. Het water zakt als het goed is vanzelf weer terug. Heeft het niet geregend, dan lekt de watermeter misschien. Als het ‘voor’ de meter lekt (vanaf de voordeur tot de meter), dan moet u contact opnemen met uw waterleverancier. Zit de lekkage […]

    Verder lezen
  • Ik heb een klacht over Stadlander, hoe kan ik deze melden?

    We doen ons uiterste best om goede service te verlenen. Dit mag u niet alleen van ons maar ook van de bedrijven waar wij mee samenwerken verwachten. Toch kan het gebeuren dat er onverhoopt iets verkeerd loopt of dat u niet tevreden bent. Als dat het geval is, meld het ons via het klachtenformulier. Samen […]

    Verder lezen
  • De lift werkt niet. Wat moet ik doen?

    Als de lift het niet doet, is dit erg vervelend. Bel zo snel mogelijk het nummer dat in de lift hangt of neem telefonisch contact met ons op. Zoektermen: storing lift deur niet open staat stil

    Verder lezen
  • Ik heb last van ongedierte. Wat doen jullie daaraan?

    Het bestrijden van ongedierte is een taak van de huurder zelf. Is het ongedierte een gevolg van de bouwkundige situatie van de woning of wordt de technische staat van de woning er minder door (bijvoorbeeld een wespennest in de spouw of op zolder)? Dien dan een reparatieverzoek in.Uitzonderingen: Ratten Neem contact op met uw gemeente, […]

    Verder lezen
  • Ik wil de huuropzeggingsdatum wijzigen.

    Het wijzigen van de opzeggingsdatum of intrekken van de huuropzegging kunt u schriftelijk aan ons kenbaar maken. Of het ook daadwerkelijk kan hangt af of de woning al aan een nieuwe bewoner is toegewezen.

    Verder lezen
Lees voor