•  Contact
Stadlander
  • Huurders
  • Aanbod
    • Huurwoning
    • Koopwoning
    • Bedrijfshuisvesting
    • Parkeren
    • Projecten
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Over Stadlander
    • Over ons
    • Onze organisatie
    • Toezicht
    • Verantwoording
    • Publicaties
    • Stadlander op Youtube
    • Belanghouders en Relaties
    • Duurzaam wonen
    • Werken bij Stadlander
  • MijnStadlander
    1. Home
    2. Veel gestelde vragen
    3. Waarom heeft Stadlander geen inkomensafhankelijke huurverhoging?
    Lees voor

    Waarom heeft Stadlander geen inkomensafhankelijke huurverhoging?

    In overleg met de huurdersbelangenverenigingen heeft Stadlander besloten om geen inkomensafhankelijke huurverhoging te doen.

    We willen niet dat het inkomen bepalend is voor de prijs van de woning.

    Vorige pagina ‘Veel gestelde vragen’
     Hyperlink  WhatsApp  Facebook bericht  Twitter  Linkedin

    Contact buiten kantoortijden

    Wij zijn bereikbaar tussen 08:30 en 16:30 uur.
    Noodgeval? Daarvoor kun je ons altijd bellen! 24 uur per dag en 7 dagen per week. Buiten kantoortijden word je bij spoed doorverbonden met onze meldkamer. Ook kun je ons contactformulier invullen.

    Een aantal zaken mag u ook rechtstreeks bij onze onderhoudspartners melden:

    • Verstoppingen (riool/afvoer of dakgoot):
      Van der Velden: 013-4636985
    • Glasschade:
      Snepvangers Glas: 088-1660304
    • Storing centrale verwarming op Tholen:
      Van de Velde Installatiegroep: 0113-572120
    • Storing centrale verwarming in andere gebieden: P. Jansen Installatietechniek: 088-7060240

    Contact via WhatsApp en Facebook Messenger

    Wil je liever via WhatsApp of Facebook Messenger contact met ons opnemen? Klik dan op onderstaande buttons.

    Social media

    Contact met ons opnemen via social media kan ook. Al onze kanalen vind je via onderstaande buttons. Hou je daarbij aan onze huisregels.

    Stadlander
    Rooseveltlaan 150
    4624 DE Bergen op Zoom

    Geopend:
    ma t/m vrij 08:30 tot 16:30

     088 562 6000
    Let op: soms is het erg druk aan de telefoon. Houd dus rekening met een wachttijd. Je kunt ons ook een bericht sturen via MijnStadlander.
    Of stuur ons een e-mail:
     info@stadlander.nl 

    aanmelden nieuwsbrief

     

    © 2025 Stadlander
    • Cookies
    • Disclaimer
    • Privacybeleid
    • Veiligheid
      • Huurders
      • Aanbod
        • Huurwoning
        • Koopwoning
        • Bedrijfshuisvesting
        • Parkeren
        • Projecten
      • Nieuws
      • Veelgestelde vragen
      • Over Stadlander
        • Over ons
        • Onze organisatie
        • Toezicht
        • Verantwoording
        • Publicaties
        • Stadlander op Youtube
        • Belanghouders en Relaties
        • Duurzaam wonen
        • Werken bij Stadlander
      • MijnStadlander
      • Reparatie melden
      • Huurwoning vinden
      • Contact opnemen
      Velden die gemarkeerd zijn met een * zijn vereiste velden

      Aanvraagformulier aanpassingen en hulpmiddelen in keuken, douche en toilet

      Met dit formulier vraagt u een hulpmiddel of aanpassing aan. De afdeling Wmo van uw gemeente voert deze aanpassingen niet meer uit. Stadlander heeft die taak van de gemeente overgenomen. De regels voor het toekennen van een hulpmiddel zijn hetzelfde gebleven als bij de afdeling Wmo van uw gemeente: u kunt alleen een hulpmiddel aanvragen als u recht heeft op huurtoeslag.


      Mijn Gegevens:

      6 van 6 Karakter(s) over
      5 van 5 Karakter(s) over
      5 van 5 Karakter(s) over


      Hulpmiddel

      Geef hieronder aan welk hulpmiddel u wilt aanvragen. Vul ook in voor welke ruimte of ruimtes u het hulpmiddel aanvraagt (keuken, badkamer, toilet (in badkamer of apart), etc.) 

       
       
      Beheer toestemming
      Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
      Functioneel Altijd actief
      De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
      Voorkeuren
      De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
      Statistieken
      De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
      Marketing
      De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
      Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
      Bekijk voorkeuren
      {title} {title} {title}