Een klacht melden

Heb je een klacht over ons, onze dienstverlening of die van onze samenwerkingspartners? Dat vinden we vervelend! Daarom maken we het je graag gemakkelijk om klachten bij ons te melden:

Meld je klacht via het klachtenformulier hieronder. Wij nemen alle klachten uiterst serieus in behandeling. Binnen 5 werkdagen proberen we je een eerste reactie te geven.
Help mee aan een goede afhandeling: omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk.

Dit soort klachten kun je niet via het klachtenformulier melden:
– Moet er iets gerepareerd worden in je woning? Meld dan een reparatieverzoek via MijnStadlander of via de knop ‘Reparatie melden‘ op onze home-page.
– Wil je overlast melden of heb je een geschil met de buren? Vul dan het formulier ‘meld overlast’ in.
– Heb je schade en vind je dat Stadlander daarvoor verantwoordelijk is? Ga dan naar deze pagina.


Vertrouwelijk

Wij nemen klachten uiterst serieus en zullen je gegevens altijd vertrouwelijk behandelen.

Klachtenreglement

Lees hier meer over de klachtenprocedure.

Wet goed verhuurderschap

Stadlander is verplicht je goed te informeren over jouw rechten en plichten als huurder, en over de rechten en plichten van ons, als verhuurder.
Op deze pagina lees je daar meer over:

Wet goed verhuurderschap

Niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Wat nu?

Heeft Stadlander je klacht behandeld, maar ben je het niet eens met het antwoord?

Er zijn verschillende stappen die je kunt nemen. Bij de volgende organisaties kun je je klacht ook melden:

Geschillencommissie:

Komt u er niet uit met uw woningcorporatie? | Regionale Geschillencommissie

Huurcommissie:

Als huurder de Huurcommissie of Kantonrechter inschakelen?
Lees daar hier meer over (Wet Goed Verhuurderschap).

  • Wanneer kan je als huurder van een sociale huurwoning naar de Huurcommissie?
    Lees daar hier meer over.
  • Wanneer kan je als huurder van een vrije sector huurwoning naar de Huurcommissie?
    Lees daar hier meer over.
Kantonrechter

Huurgeschil | Rechtspraak

Lees voor