Voorkom een aanmaning

Soms lukt het niet om de huur te betalen, of niet op tijd, of niet helemaal. Dat is vervelend. Maar als je tijdig actie onderneemt, hoeft dit niet altijd een probleem te zijn.

Wij willen graag helpen en kijken met je mee

Het maakt niet uit of je ons belt voor een betalingsregeling voor je huur, om door te geven dat je de huur wat later betaalt, of dat je hulp nodig hebt met geldzaken: wij zijn er om met je mee te denken.

Heb je al een aanmaning gekregen? Dan staat daar het directe telefoonnummer in van jouw consulent Huurbetaling. Bel of WhatsApp met dat nummer, dan heb je gelijk de juiste persoon aan de lijn die jouw gegevens heeft.

Bij een huurachterstand kun je in sommige gevallen een betalingsregeling met ons afspreken. Je betaalt dan je achterstand in een aantal delen terug. Zo hoef je niet in één keer een groot bedrag te betalen.

Wij zijn wettelijk verplicht om alle betalingsachterstanden te melden bij je gemeente. Zij nemen contact met je op om hulp aan te bieden.

Geen contact? En geen betaling? Wat dan?

Heb je niet betaald en krijgen we ook geen contact met je? Dan moeten we je dossier overdragen aan de deurwaarder. Let op: dit brengt extra kosten met zich mee! Neem daarom altijd tijdig contact met ons op. Vaak komen we er samen wel uit.

Je kunt ook bellen of WhatsAppen met ons Klanthuis. Of vul het formulier Betalingsregeling aanvragen hieronder in.



Belangrijke gegevens:

  • Ons rekeningnummer is NL08INGB0655511423 t.n.v. Stichting Stadlander. Vermeld duidelijk je adres en de maand waarvan je de huur betaalt.
  • Het directe telefoonnummer van jouw consulent Huurbetaling vind je op je aanmaning. Je kunt ook bellen met ons Klanthuis en vragen naar de afdeling Huurbetaling. Bel naar telefoonnummer 088 – 562 6000.

Hulp bij betaalproblemen

Lees voor